Zagreb, 1. lipnja 2022. Akvizicija „URSA“-e označava veliku prekretnicu za „Etex“ jer osigurava petu tehnologiju u „Etex“-ovoj strategiji poslovnog rasta. Dodavanjem „URSA“-inog iskustva i stručnosti po pitanju izolacija u „Etex“-ov portfelj tehnologija, „Etex“ unaprjeđuje svoje mogućnosti pružanja proizvoda i rješenja za ispunjavanje građevinskih izazova, kako danas tako i u budućnosti. U siječnju najavljen posao, uspješno je završen nakon ispunjavanja uobičajenih uvjeta prilikom preuzimanja.
Savršen set za inspiraciju građevinskog svijeta
Tvrtka „URSA“ je europski lider u proizvodnji mineralne staklene vune i ekstrudiranog polistirena (XPS) a prisutna je u više od 20 zemalja na temelju mreže od 13 proizvodnih pogona.
Jochen Friedrichs, izvršni direktor „URSA“-e i novi voditelj odjela za izolaciju u „Etex“-u: „Brand „URSA“ nudi široku paletu izolacijskih aplikacija za ovojnice zgrada, kao i unutarnje pregrade i stropove. „URSA“ dijeli mnoge „Etex“-ove vrijednosti, uključujući održivost, učinkovitost poslovnog modela te snažan i predan menadžment i timove. Proizvodi i rješenja koje nude „Etex“ i „URSA“ imaju za cilj rješavanje nekih globalnih trendova koji utječu na naš svijet, posebice klimatskih promjena i globalnog zatopljenja te oskudice resursa. ”
Jochen Friedrichs, izvršni direktor „URSA“-e i novi voditelj odjela za izolaciju u „Etex“-u
„Etex“, globalna industrijska tvrtka sa 115-godišnjom poviješću, jasno je pokazala svoju ambiciju da postane globalni igrač u laganim i održivijim građevinskim rješenjima. S akvizicijom tvrtke „URSA“, izolacija je sada čvrsto pozicionirana kao peta tehnologija u „Etex“-ovom strateškom okviru, omogućujući „Etex“-u da inspirira ljude diljem svijeta da grade životne prostore koji su sve sigurniji, održiviji, pametniji i ljepši.
Akvizicijom i pripajanjem „URSA“-e u svoj portfelj, „Etex“ sada predstavlja više od 13.500 zaposlenika i 140 lokacija u 45 zemalja diljem svijeta. „Etex“ je 2021. godine ostvario prihod od 3,0 milijardi eura, dok je „URSA“ imala prihod od oko 500 milijuna eura.
Snažan brand s velikim potencijalom rasta
Budući da je održivost identificirana kao sljedeći veliki strateški fokus za „Etex“, „URSA“ je spremna voditi u ovom području, oslanjajući se na svoj asortiman proizvoda, učinak na okoliš, društvo i upravljanje (ESG), strateški fokus na održivost, program recikliranja, itd. Zapanjujuće je da 75 % europskih zgrada nisu energetski učinkovite. Izolacijski materijali ključna su komponenta u postizanju značajnih ušteda energije i drastičnom smanjenju emisije CO2.
Bernard Delvaux, izvršni direktor „Etex“-a: „ URSA dolazi s jakim brand-om, koji predstavlja blizinu i održivost, i to se neće promijeniti. „URSA“ će formirati novi odjel u „Etex“ strukturi posvećen izolaciji, a čelnici operativnih jedinica ostaju na mjestu.
Nova „URSA“ platforma nudi stvarni potencijal za značajan rast tržišta, s procjenom mogućnosti rasta kao glavnim prioritetom, uz sigurnost i kontinuitet poslovanja, a sve je to moguće zahvaljujući kombiniranim talentima „Etex“-ovih novih suigrača u „URSA“-i. ”
Bernard Delvaux, izvršni direktor „Etex“-a
O „Etex“-u
„Etex“ je svjetski proizvođač građevinskog materijala i pionir u laganoj konstrukciji. „Etex“ želi inspirirati ljude diljem svijeta da grade životne prostore koji su sve sigurniji, održiviji, pametniji i ljepši.
Osnovana 1905. godine, sa sjedištem u Zaventemu, Belgija, „Etex“ je obiteljska tvrtka s više od 13.500 zaposlenika diljem svijeta. Upravlja s više od 140 lokacija u 45 zemalja i zabilježio je prihod od 3,0 milijarde eura i REBITDA od 570 milijuna eura u 2021. „Etex“ njeguje kulturu suradnje i brige, pionirski duh i strast da uvijek rade bolje za svoje klijente.
„Etex“ ima pet centara za istraživanje i razvoj koji podržavaju pet globalnih odjela:
„Etex“-ov globalni portfelj uključuje vodeće komercijalne brand-ove kao što su „Cedral“, „Durlock“, „Equitone“, „Eternit“, „Gyplac“, „Kalsi“, „Pladur“, „Promat“, „Siniat“, „Superboard“ i „URSA“.
„Etex“ je inspirativni način života, za više informacija posjetite našu web stranicu: www.etexgroup.com